زمان جاری : یکشنبه 30 اردیبهشت 1403 - 5:10 قبل از ظهر
نام کاربری : پسورد : یا عضویت | رمز عبور را فراموش کردم


سلام مهمان گرامي؛
مهمان گرامي، براي مشاهده تالار با امکانات کامل ميبايست از طريق ايــن ليـــنک ثبت نام کنيد


آیا میدانید؟ ایا میدانید :






تعداد بازدید 61
نویسنده پیام
yaraplaas آفلاین



ارسال‌ها : 74
عضویت: 15 /2 /1399
تولید محتوا متنی، استارت پروژه کمتر از 24 ساعت
شبکه‌های اجتماعی همچنین وب سایت‌ها این روزها به یک بستر مناسب برای درآمدزایی تبدیل شده‌اند. اکثر کسب و کارها، ضرورت حضورشان در اینترنت را احساس کرده و سعی می‌کنند حضوری مستمر و مفید در اینترنت و شبکه‌های اجتماعی داشته باشند. اگر شما هم صاحب یک کسب و کار هستید بهتر است از این فرصت بی نظیری که این فضاها به وجود آورده‌اند، در جهت ارتقای برند خود بهره ببرید. برای موفقیت در بازاریابی آنلاین و رسیدن به سود و فروش بیشتر در اینترنت، به فاکتورهای متفاوتی نیاز دارید. یکی از این فاکتورهای ضروری و لازم، تولید محتوای متناسب با هدف کسب و کار است. در این مطلب قرار است به شما بگوییم چگونه می‌توانید با تولید محتوا، برند و کسب  کار خود را به مخاطبان خود معرفی کنید. برای سفارش تولید محتوا متنی، می‌توانید از تیم تولید محتوای آژانس دیجیتال مارکتینگ یاراپلاس کمک بگیرید.

محتوای مناسب و کاربردی تولید کن تا کسب و کارت نخوابه!
فعالیت در اینترنت مانند داشتن یک وب سایت، به همان اندازه که می‌تواند پولساز باشد، زحمت و دردسرهایی نیز دارد. همیشه به خاطر داشته باشید که تنها با داشتن یک سایت اینترنتی نمی‌توانید به سود و درآمد بالایی برسید؛ پس به چه چیز و یا چیزهایی در کنار آن نیاز دارید؟ زمانی که برای تبلیغ کسب و کارتان اقدام به طراحی و راه‌اندازی یک سایت در اینترنت می‌کنید، نیمی از مسیر را طی کرده‌اید؛ ولی کار هنوز به پایان نرسیده است. چرا که شما در حال حاضر فقط بستر تبلیغات خود را فراهم کرده‌اید. بهتر است از اینجای مسیر به بعد به این فکر کنید که چگونه می‌خواهید خودتان و برندتان را به مخاطبان معرفی کنید؟


همه می‌دانیم که یک سایت خالی از محتوا و یا اکانت‌هایی در شبکه‌های مجازی که هیچ محتوایی برای ارائه نداشته باشند، به هیچ دردی نمی‌خورند. برای درک بهتر این موضوع تلویزیون را در نظر بگیرید؛ این جعبه جادویی بدون داشتن برنامه‌ای برای نمایش، چیزی جز یک جعبه‌ی بلااستفاده خواهد بود؟! احتمالا با این مثال اهمیت و ضرورت وجود محتوای مناسب را به خوبی درک کرده‌اید. حال آنکه فرقی نمی‌کند یک وب سایت داشته باشید و یا یک صفحه در اینستاگرام، توییتر و یا لینکدین. چیزی که مشخص است این است که بعد از در اختیار داشتن این پلتفرم، به محتوای هدفمند و سفارش تولید محتوا متنی نیز نیاز دارید.

مخاطبان چگونه شما را می‌شناسند؟ محتوایی که ارائه می‌دهید آن را تعیین می‌کند
فرض کنید قصد دارید با کسب و کارتان پا به دنیای تجارت بگذارید و هنوز کسی بیزینس شما را نمی‌شناسند. چگونه می‌خواهید خود را به دیگران معرفی کنید؟ کسی از شما به عنوان یک کسب و کار استقبال نمی‌کند مگر آنکه بتوانید به خوبی برندتان و خدمات آن را به مخاطب معرفی کنید. موفقیت شما را در این زمینه دو عامل مهم تعیین می‌کند؛ برندتان چه ویژگی و چه خدمات منحصر به فردی برای عنوان کردن دارد و شما چگونه آن را بیان می‌کنید؟ تولید محتوا به کسب و کارهای مختلف کمک می‌کند تا به راحتی میان بیزینس‌های رقیب دیده شوند و هر چه این محتوای تولیدی کاربردی‌تر و شفاف‌تر باشد، نطر افراد بیشتری را به خود جلب می‌کند. از این‌رو می‌توانید با سفارش تولید محتوا متنی، به راحتی برند خود را به دیگران معرفی کنید.

ضرورت تولید محتوا؛ در حافظه مخاطبان می‌مانید
یکی از اصلی‌ترین مزیت‌های تولید محتوا این است که با کمک آن در ذهن و حافظه مخاطب ماندگار می‌شوید. در واقع بازاریابی آنلاین و کمک گرفتن از تولید محتوا برای معرفی یک بیزینس، فرصتی است که در کسب و کارهای سنتی وجود ندارد. شما اگر یک فروشگاه حضوری در گوشه‌ای از خیابان داشته باشید، نمی‌توانید برای هر مشتری که به فروشگاه شما مراجعه می‌کند از مزایا و معایب استفاده از خدماتتان بگویید. از آن گذشته تضمینی برای اینکه این مشتری دوباره به سراغ شما بیاید و به یکی از مشتریان وفادار شما تبدیل شود، وجود ندارد. اما در کسب و کارهای اینترنتی و کمک گرفتن از روش‌های مارکتینگ مانند تولید محتوا، فرصت‌های زیادی خواهید داشت.

اگر یک وب سایت اینترنتی و یا یک صفحه در یکی از شبکه‌های مجازی داشته باشید، این فرصت را دارید تا هر روز با تولید محتوای متناسب و اصولی، توجه مخاطبان و مصرف‌کنندگان کالای خود را به کسب و کارتان معطوف کنید. افراد این روزها بیشتر وقت خود را در اینترنت و فضای مجازی سپری می‌کنند؛ در این‌صورت اگر شما سعی کنید تا با سفارش تولید محتوا متنی و ارائه محتوای کاربردی دائما جلوی چشم کاربر باشید، دیگر نگران اینکه مبادا فراموش شوید، نخواهید بود! تولید محتوا و یا به‌طور کلی سفارش تولید محتوا متنی به شرکت‌هایی که در این زمینه فعالیت می‌کنند، قواعد خاص خودش را دارد که در ادامه به آن می‌پردازیم.


1.     از روی دست دیگران کپی نکنید
اگر می‌خواهید تمام هزینه، تلاش‌ و انرژی که برای جذب مخاطب هدر داده‌اید به باد برود، محتوای متنی که قرار است در وبلاگ و یا صفحات مجازی خود منتشر کنید را کپی کنید! این روزها در همه جای اینترنت، پر است از محتواهای کپی شده و غیرکاربردی؛ محتواهایی که نه تنها تکراری هستند و حوصله خواننده را سر می‌برند، بلکه قادر نیستند به هیچ‌ یک از سوالات و نیازهای مخاطب نیز پاسخ دهند. یکی‌دیگر از اصول تولید یک محتوای استاندارد، محتوایی است که بتواند پاسخگوی نیاز مخاطب باشد. فراموش نکنید که اگر کاربری در حال خواندن محتوای متنی شما است، پس حتما به دنبال جوابی برای سوالات خود می‌گردد. اگر نمی‌توانید به درستی به این سوالات پاسخ دهید و مهارت کافی در این زمینه را ندارید، بهتر است هر چه زودتر برای سفارش تولید محتوا متنی اقدام کنید و این کار را به یک تیم متخصص بسپارید.

2.      با مخاطب خود صادق باشید
یکی‌دیگر از اصول تولید محتوای متنی، صادق بودن با مخاطبان هدف خود است. آن‌ها فقط به دنبال برتری‌ها و مزیت‌های شما نیستند و شما هم به عنوان یک کسب و کار نمی‌توانید ادعا کنید هیچ عیب و ایرادی ندارید. بنابراین اگر می‌خواهید مخاطب به شما و کسب و کارتان اعتماد کند، داستان برند خود را صادقانه به مخاطب بگویید و بدانید که آن‌ها به خوبی متوجه محتوای باکیفیت و محتوای بی ارزش می‌شوند. با سفارش تولید محتوا متنی به تیم تولید محتوای آژانس دیجیتال مارکتینگ یاراپلاس، محتواهایی کاملا تخصصی و استاندارد و متناسب با هدف کسب و کارتان منتشر کنید.


سه شنبه 16 اردیبهشت 1399 - 15:43
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر



برای ارسال پاسخ ابتدا باید لوگین یا ثبت نام کنید.


پرش به انجمن :


تماس با ما | تولید محتوا متنی، استارت پروژه کمتر از 24 ساعت | بازگشت به بالا | پیوند سایتی RSS